Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Wyszukaj

Procedura reklamacyjna

Akces s.c. Marek Meszyński, Tomasz Meszyński
ul. Lotników 7,

87-100 Toruń
NIP: 8792072521, REGON: 871124006,

 

Zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie: (https://www.akces.com.pl/regulamin) sprzedający udostępnia na stronie Sklepu adres poczty elektronicznej ([email protected]) oraz numer telefonu (56 660 23 45) służący do przesyłania zapytań i reklamacji. Klient może również składać reklamacje i zapytania za pośrednictwem formularza dostępnego na stroniehttps://www.akces.com.pl/kontakt

Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od otrzymania ich przez Sprzedającego, a w sprawach skomplikowanych - nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź Sprzedającego na reklamację, która może zostać udzielona za pośrednictwem środków indywidualnego porozumienia się na odległość, tj. korespondencji e-mail, zawierać będzie wskazanie, czy Sprzedający uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informację o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.


Witryna stworzona na platformie